Epilog – 2017
Det var en fornøjelse – og vi håber at fornøjelsen kunne deles af alle….
Det er altid en udfordring at lave et sammenhængende program, der gerne skal dække et bredt område og alligevel være nærværende og aktuelt.
Vi i IFS arbejdsgruppe syntes at alle Jer deltagere og oplægsholdere gjorde et fantastisk stykke arbejde for at det kunne lykkes. Et oplagt og engageret ”publikum” og velforberedte oplægsholdere er en forudsætning, og det var det vi oplevede.
Heldigvis var der mange gode holdninger og forskellige meninger, der gav god grobund for faglige og udviklende drøftelser og diskussioner. Der blev networket og skabt alliancer, der forhåbentlig kan føre til videre udvikling.
Vi i IFS håber at have gjort flest mulige mest muligt tilfredse ved årets seminar, håber at den sociale del levede op til eventuelle forventninger og at vi ser Jer igen i 2018.
Hermed de bedste hilsener og mange tak fra Bestyrelse og Arbejdsgruppe i IFS
Få et overblik over indlæggene på seminaret 2017
Se billeder fra seminaret
Vi håber at se jer til næste år, hvor Hotel Park igen skal være rammen om seminaret den 21. – 22. og 23. marts.